Ingen "dipp" men saknar mina döttrar.

                
Äldsta dottern              Yngsta dottern
bilden tagen                dagen hon tog 
precis innan vi             studenten.
flyttade.
 
Innan vi flyttade fick vi gå på en förberedande kurs. Meningen var att vi skulle få en inblick i skillnader mellan kulturen man lämnar och den man kommer till. Kursdagarna var givande och vi fick massor av information.
 
En sak som det pratades en hel del om och som man måste vara förberedd på är "dippen". Den kan komma när som helst och drabbar nästan alla.
Man blir ledsen , längtar hem och tycker att allt är bedrövligt.
Vi har inte fått vår dipp än utan lever fortfarande i en semesterkänsla, men barnen saknar vi naturligtvis.
 
I går kväll gick det upp för mig att mina döttrar inte "bara" är mina barn, de är också två av mina allra bästa vänner. Tyvärr dröjer det ett bra tag innan vi kan träffas.
 
Älskar er.
/Mamma
 
 
Pinne
2014-04-29 @ 05:38:33

Jag älskar och saknar dig med mamma :) <3

Ika
2014-04-29 @ 21:34:47

Jag saknar mammakramar, de är de bästa kramarna som finns ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0